Suuuk

Tjabba tjeba ballo.
Dape o jag har snart varit sjuk i en vecka... Orka.. Är sjukt less på att ha ont i halsen o snora, nu får det räcka!
Ikväll ska vi på dallan o se om vi kan dricka bort några baciller =) Kommer bli skoj!

Jag har i alla fall fått så gott som klart med fortsatt anställning på kansliet, det känns jättebra. Har massor med planer på hur man kan förbättra allt.

Sen har jag varit duktig och skickat in alla papper på armjäveln. N väntar jag på att de ska mäta hur många procents nedsättning jag har, ska bli väldigt intressant att se hur handikappad man är... Huvudets nedsättning kommer det aldrig gå att göra något åt =) Är man blond så är man, hahaha.

För er som inte vet det så har jag ju blivit sambo! Insåg just att om 3 veckor flyttar min lillasyster Nathalie och hennes kille in i min lägenhet. Jag måste få fingrarna ur och åka dit o packa o städa, men jag är ju så jäkla trött hela tiden =( Jaja vi får väl samla kraft nån helg o göra ett ordentligt ryck.

Nu ska jag o David spela Trials HD (cross-spel), jag ska äga som vanligt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0