Partyhelger

Tjolahopp!
Jag har äntligen köpt en ny telefon, det blev en Iphone 4. Jag höll på att brinna av på den gamla, den var ju så sjukt seeeg! 7 min att komma in på facebook är oacceptabelt =)

I helgen som var så var hela familjen Tjernberg/Andersson på 50års fest med artist-tema. Det var skoj!
Jag o Dape var Carola och Ragge
Jennie o Björn var Håkan Hällström o Ronny
Mamma o Martin var Kicki Danielsson o en av bröderna Blues Brothers.
Sen vimlade det av Magnus Ugglor, Ozzy, Amy mfl. Riktig roligt var det.
Björns band spelade med sin nya medlem Martin Lund =)
Hur grym är inte dom då! Boka vettja! Good Company heter dom o finns på facebook.

Imorgon blir det födelsedagsparty hos mamma som har fyllt år. Lär bli en blöt fest som vanligt hehe.

Nu ska jag kasta mig iväg på mitt 3:e kvällsmöte den här veckan.

Over n out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0