Hej hopp!

Nämen tjohejsan!
Var det lääänge sen eller lääänge sen?
Jaha vad händer med er då? Är det nån som fortfarande läser mina gamla inlägg som aldrig blir uppdaterade? =)

Själv så har man gått o blivit sambo med världens bästa kille! Jag är helt galet kär o har nog aldrig känt såhär tidigare! Kärlek när den är som bäst! Längtar verkligen efter att leva hela livet med honom o skaffa barn o hus o allt sånt där vuxet som man gör =)
Men just nu så räcker det gott med att vara barnvakt till sötaste Mille och bo i en jättefin 2:a i Haga.


Snart är det jul... usch.. julklappar, julklappar, julklappar... vad ska man önska sig? Vad ska man köpa till alla andra? Ständigt denna klapp-ångest. Som tur är så har jag ju i alla fall fått lite pengar för ärret så i år har jag råd att handla klappar. Värre var det ifjol när man knappt hade ett korv-öre i fickan.

Sen kommer det trilla iväg lite slantar när jag o Dape åker till Mexico! Det kommer bli sjukt najs! Längtar nå jäääävulskt =)

Nä, nu har jag inte tid nå längre..

Byebye


Kommentarer
Postat av: Anna

Men åååh ska du till Mexico!! Då måste du verkligen blogga å lägga upp en massa bilder!!:)

2011-11-07 @ 17:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0