Några bilder o massa text

Fasen vad det suger att inte ha nått internet hemma... jag kan ju aldrig blogga o lägga ut nå bilder =(
Får sitta nu efter jobbet = booring!

Hur som helst så var det ju sjukt kul i Vemdalen! Helskotta vilket röj! Inga brutna ben eller andra skador, så det gick bättre än väntat haha.





   
Trött, tröttare, tröttast.. Vackert bildspel under 4 minuter...

Sen dess har det gått en o en halv vecka.. herregud vad fort det går! Förra helgen var ganska lugn. Lördagen tillbringades med Marin, Dape och Joel. Vi spelade Wallstreet, typ som monopol. Jag loosade =( Åsså suuur då!
Måste säga att grabbarna var typ de segaste jag varit med om i spelväg.. Jag hann ju nästan somna mellan tärningskasten =)

Lördagen bjöd på sällis av Pillan o Dape. Vi sällskapsdrack lite vin o såg på Mello. Antar att det var rätt låt som vann.. Det här året har jag verkligen varit oengagerad när det gäller Mello.. Jag som är schlagerfantast, men det har lixom dött av. Man blir äldre, börjar intressera sig för andra saker, tex dricka te o läsa en bok... (eller umgås med vänner o dricka vin)

Appropå te o vänner.. Igår hade vi tjejkväll hos Kattis. Nästan hela gänget var samlat. Mycket mysigt, Kattis hade bakat scones och bjöd på te, mums! Vi roflolade o catch uppade lite =) Mycket som händer nu för tiden.
Själv börjar man ju bli så jäkla gammal att man inte kan hålla isär vilken helg som var vilken, samt att man tappar minnet under vissa timmar på dygnet. Tur att jag har sånna goda vänner som kan berätta för mig vad jag gjort =)

Sen månste jag ju skriva att min ballis är invigd! I söndags fikades första frullen där! Tokmysigt i solen o värmen!
Man längtar verkligen efter våren o värmen nu!



Massa mystid har naturligtvis tillbringats med Mille oxå =) Även några omystimmar har även spenderats i Pillans nya läga, där vi har renoverat lite...



Jag slänger in lite bilder från fejjan, men dom har ni förmodligen redan sett antar jag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0