sömnlös om nätterna

Tisdag=snart helg =) hehe optimist javisst!
Tandläkaren gick bra, hade bara ett berg av tandsten som skulle sprängas bort med det är ju småpotatis i min pengabörs, endast 1100kr har spenderats hos dr bergssprängare.

Min nyktra helg gick väl sisådär... Fredag var alkoholfri men under lördagen blev jag pålurad några glas vin. Vilka otäcka vänner man har som håller på att dra ner en i fördärvet =)
Lördagen bjöd ju även på dop o kalas som gick mycket bra. Typ rullade hem efter allt gott fikabröd.
Ska lägga upp lite bilder från helgen, men just nu sitter jag på jobbet så det går inte.
Jag hann även med att läsa en bok tills söndagens kurs. Bra gjort av mig! Sen hade man väl inte den bästa uppladdningen inför kursen.. men men, man lever bara en gång! (tur är väl det)
Efter några glas vin blev jag ju även medlurad till Aveny.. Jag som skulle lägga mig tidigt... Ja, jag la mig ju tidigt på morgonen i alla fall =) Herregud, 3,5 timmars sömn-löööövly!
Själva kursen gick oväntat bra med tanke på 0 sömn. Det enda jobbiga var att vi hade 3 timmars praktisk fotbollsträning!! Orken var ju inte den bästa kan jag säga, men jag gjorde bra ifrån mig =)
Jag har även sjuk träningsvärk nu, haha kanske dax att dra igång lite träning igen!
Summa sumarum så var även denna helg otroligt rolig!

Nu ska jag åka till Birsta med Jennie o köpa lite kläder, sen bär det av till flickträningen.
Auf Wiedersehen!

Kommentarer
Postat av: Graham Moothart

Din blogg är en av få utvalda som våra annonsörer vill placera sin reklam på. Vill du veta mer om hur du kan anmäla din blogg, kolla in bengar.se.

2011-03-03 @ 14:54:51
URL: http://www.bengar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0