Släpp fångarna loss det är våååår

Härligt väder! Man kan inte annat än känna sig glad. Man känner sig nästan kär när det pirrar i kroppen av solen o värmen. LÖVLY!!

Igår var jag på uttagning till hårmodeller för Wellas nya hårfärger och jag kom med =)
Imorgon vid den här tiden kommer jag att sitta i frisörstolen och få nån sorts blondfärg, spännande!!
Sen måste jag verkligen försöka samla lite pengar så jag kan klippa mig, herregud jag ser ju inte klok ut i hövve =)

Efter uttagningen åkte jag till Martin o blev bjuden på pannkisar, det var gott!! Sen kom Dape, Emil o hans kompis förbi. Vi satt mest o garvade åt youtubeklipp.

Ikväll efter flickträningen ska jag träffa Pillan o syster en snabbis, undra om min lilla Mille är med? Hoppas =)

Imorgon kväll blir det middag på köket med grabbarna.
Haha jag har verkligen varje kväll bokad! Det är så det ska vara =) Finns inget tråkigare än att sitta hemma o rulla tummarna..

Nu ska jag till mamma för att vräka i mig lite våfflor innan träningen startar.

So long suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0