Lågvatten

Det har varit oerhört tungrott den här veckan.. Tidiga mornar (trots 3 försovningar) och väääldigt sena kvällar med massa möten/träningar.
Jag har varken haft tid, ork eller lust att ens ringa nån... Inte ens orkat tagit initiativ till att skickat ett sketet litet sms. TRÖÖÖTTT!!
Bara att försova sig 3 dagar.. det är verkligen inte likt mig, måste vara trött på riktigt =)

Sorry att jag inte varit så social, men jag har fått bra träning i att gilla ensamtiden =)

Nu blir det 25års kalas på lördag för Oscar och efter det så är nog mina krafter tillbaka!

Byebye

Kommentarer
Postat av: anna

Hallojsan!



Tips på webbshop i sundsvall www.frokenm.se =D

2011-05-30 @ 21:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0