Dit det bär, det bär det

Nu ska jag släcka ner datorn o åka hem o packa det sista. Om 2 timmar sitter vi förhoppningsvis i bilen, startklara.
Vemdalen kommer vara osäkert under den här helgen =)
Tror vi fick ihop 13 pers! Inte illa pinkat. Vi kommer ha så kuuul tror jag. Hehe bara för att jag är så laddad så kommer det väl hända nå tråkigt, typ att Pillan eller jag bryter nått... Men det kommer inte stoppa oss =)

Förresten så kommer jag få heltidsanställning på kansliet! Jihoo ännu en sak att fira i helgen!
Pruttan, pruttan, här kommer pruttan nummer 12!

Ha en trevlig helg ni andra!

PÖSS

Kommentarer
Postat av: Anna

Härligt å Grattis till anställningen!!

2011-03-04 @ 14:26:56
Postat av: Liv

Jag tycker att du har en skitfin sida! Har du ork så slå även ett öga på min :D.

2011-05-08 @ 10:17:54
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0