Ursäkta....

Ursäkta mitt urusla bloggande.. Jag har ingen internetuppkoppling här hemma utan surfar genom mobilen = världens segaste.... Det tog 3 minuter att ens kunna logga in här på bloggen så då kanske ni förstår hur långsamt det går att ladda upp bilder.. =(
Ska försöka ta mig nånstans med bättre uppkoppling o ladda upp bilder därifrån...

Nyårsfirandet var toppen i alla fall! Fast det blev hemgång till hotellet efter 12-slaget. Jag var lite trött =)
Rätt allright med hotellnätter måste jag säga! =)

Om nån har lyckats missa det så kan jag säga att jag är smått förälskad =) Hihi kanske är därför jag inte har haft tid att blogga oxå =P kan inte bara skylla på internet ;)

Nä nu måste jag fortsätta se på hockeyn, småkronorna är ju så rolig att se på! Heja Sverige!!

Kan bjuda på en bild på mig i alla fall =) Camilla iklädd mammas peruk a´la 80-tal!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0