Paarteeyy

Tjohej!
Igår var det party här i lägenheten! Invigning av baren =)
Vi hade en mycket trevlig kväll o nästa helg blir det party igen!
Hihi det känns så skönt att ha en EGEN lägenhet, där det bara är jag som bestämmer. Jag har ingen jag måste ta hänsyn till eller be om lov för något.. Har aldrig haft det så tidigare så det är en helt ny känsla, and I like it!!

Som sig bör när man bjuder Alnöbrudar på fest så måste man ju bjuppa på Alnöshotsen! Likör 43, blåbärssoppa o grädde! Det är så sjukt gott! Tror det blev 3 i rad igår, möööms!

Gör ett försök till att lägga ut nån bild, men tar det alldeles för lång tid så skiter jag i det =)


Kommentarer
Postat av: Pelle

Det måste vart väldigt hemsk att bo ihop med mej då med andra ord.. =(

2011-01-10 @ 11:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0