Jobba, jobba, jooobba

Nu har det gått snart en vecka men väldigt långa dagar.. Känns som jag har jobbat från morgon till kväll trots flera lediga dagar =(
Först o främst så har jag hållt på att fixa lägenheten, sen har jag varit o hjälpt Martin med renoveringen av hans nya läga o sen alla dessa möten.. Herregud... Den här veckan har jag 3 kvällsmöten + flickträning, sen är det kalas i 2 dagar. Nästa vecka består av 2 möten o 3 flickträningar. Cheeses, jag har verkligen ingen fritid =(
Men flickträningarna ser jag fram emot, men det känns som jag skulle kunna hoppa över alla möten.. Jag är rätt dålig på att säga nej =(

Jaja, nu ska jag inte bara klaga. Man lär sig ju o får massa nya erfarenheter på alla olika möten jag går på + att man skapar massa nya kontakter! Det tycker jag är roligt!

Ojoj nu rinner klockan iväg.. Sorry för det tråkiga inlägget =P

Byebye

Kommentarer
Postat av: henna tirkkonen

Hejsan,



Jag heter Henna Tirkkonen och jag kontaktar dig på uppdrag av en grupp fotbolls kolumnister angående gäst bloggning på din webbsida



Vi anställer några av de bästa killarna i branschen för denna typ av skrivande. De skulle verkligen vilja bidra regelbundet till din sida med sitt, fria och unika innehåll.



Allt vi ber i gengäld är ett par länkar per artikel till relevant fotboll sidor. Detta kan faktiskt lägga till djupet på artikeln.



Jag kan ge dig mer information när du kontaktar mig, men detta är något som kan gynna din webbsida väldigt mycket.



Du kommer regelbundet att ha innehåll med stort kvalitet och länkar som tar läsaren direkt till starka webbsidor, så detta kommer också att förbättra din webbsida.



Om du är intresserad var så god och kontakta oss så snart som möjligt så att vi kan sätta igång samarbetet



Tack så mycket,



Henna

2011-02-06 @ 20:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0