Snart en månad sen...

Oopsidaisy..
Nu har det snart gått en månad sedan jag bloggade, sorry =)

Från att ha gått från kär o galen har jag nu blivit grymt besviken! Allt är inte som det verkar och man kan lätt känna sig lurad...
Jag trodde verkligen att det skulle bli vi, istället förvandlades prinsen till en mycket otrevlig groda som spottade, fräste o svor elakheter mot mig. Sånt tolererar jag inte!!!
Hellre ensam än i dåligt sällskap!
Det känns dock bra att man fick se dessa dåliga sidor så tidigt in i förhållandet.

Jaha, vad händer nu då? Ska man lägga sig o dö? NÄÄ knappast! Jag känner mig starkare än någonsin! Nu ska jag bara göra sånt jag mår bra av! Leva livet, umgås med mina nära o kära, ät god mat, HA KUL!

 

Over and out!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Äntligen uppdaterat! :-D. Härligt att du är så positiv. Förstår besvikelsen, men som sagt tur att det visade sej så snabbt vad det var för skrot..hittar nig rätt snart. Kram

2011-02-09 @ 00:09:47
URL: http://jessicaxo.blogg.se/
Postat av: engan

you go girl!! haha =)

2011-02-10 @ 08:57:13
Postat av: evy

du är kingen millan, du klarar allt!

2011-02-11 @ 15:16:37
URL: http://ahlinevelinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0