Hej hopp

Trolololoooo det är fredag!!
Veckorna går ju tokfort, snart är det vår =)
Helgen bjuder som vanligt på massa roliga saker. Ikväll ska jag på middag hos Tompa o Peter, sen blir det födelsedagskalas hos min kusin Olle.
Lördagen bjuder på middag hos Ynne med en landslagsspelerska i sällskapet. Det kommer bli riktigt roligt!! Sen ska vi väl möta upp de andra mupparna på stan senare under natten.
Jaha mer då? Jooo, i onsdags var jag på Medelpads idrottsgala på Södra Berget. Herregud vilken bra tillställning!
Jag hade jättekul o träffade många nya o gamla bekanta. Sen blev jag ju heeelt förälskad i Peter Johansson som stod för underhållningen. Jag har sett honom i Så ska det låta för några år sen o föll pladask!
Ni som känner mig vet hur min drömkille ser ut... och för er som inte har en aning så kan jag lägga in en bild på detta underverk =)
Ojojoj jag vet inte vad jag ska säga.. Kan man vara mer perfekt? Blond, blåögd, spelar gitarr, sjönger som en gud... Jag är käääääär =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0