Hej hej hallå dagboken

Japp, just nu skriver en otroligt stolt moster =) Allt gick bra vid förlossningen o en lite Mille kom till världen!
Stort grattis till Jennie o Björn!!




Annars då? Läget? Joråsåatt..
Hade en sjukt kul helg (som vanligt)

Jag skulle verkligen behöva tvätta o städa, men jag hinner lixom inte med mig.. Det finns inte en chans i världen att jag är hemma under 3-4 timmar i sträck för att hinna med en tvätt-tid.. Vad ska jag göra? Man kanske får offra en fredagsmys till lite tvättning? Nää, knaprigast =)
Livet är väl till för att levas? Det är så tråkigt med alla "måsten". Det enda man vet att man måste, det är att dö. Hur man väljer att leva livet där emellan är upp till dig o mig.
Jag vill leva mitt till fullo. Hellre lite skit i hörnen än ett rent helvete, haha.
 




En sak har jag funderat över.. asså hur mycket har man o prata om egentligen?
Jag o Pillan har ju typ suttit ihop i flera års tid nu o just nu på senare tid så har vi umgåtts typ 12timmar/dygn... Hur i hela världen kan vi ens ha saker kvar att prata om? Har vi inte förbrukat hela vårt ordförråd o vokabulär med varandra?
Tydligen inte =)
Ganska roligt att tänka på... Vissa människor gör en ju uttråkad efter 2 meningar i vissa kan man surra med i timme efter timme.. Vissa människor gör en uttråkad men man lyssnar ändå i timme efter timme haha



                                                             Camilla                                           Pernilla


 


Kommentarer
Postat av: Pillan

Hahaha :) Vi är ju bara för underbara!!

2011-02-17 @ 15:37:24
Postat av: emo-girl

fula ni är haha!

2011-02-18 @ 16:53:09
URL: http://emmabrmn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0