Fredagsmyyys

Äntligen fredag igen =) Fast det här är ingen bra fredag... Tandläkare OCH tvätt-tid =( Fy farao...
Men efter tvätten så ska jag i alla fall umgås med Kattis, det är ju nått att se framemot!
För ovanlighetens skull så ska vi bara sitta hemma o ta det lugnt =)

Lördagen består av dop, kalas och gästspel på en Alnöfest (dock nykter)

Söndagen kommer att spenderas på Kusten. Kurs från 9-18 med både teori o praktik i fotbollens spelförståelse. Det kommer nog bli väldigt intressant tror jag =)

Som jag tidigare nämnt så ska vi till Vemdalen nästa helg o det kommer bli sjukt kul! Alla mina favoriter är med så det är ju upplagt för galenskap o skratt!
Jag har provåkt min bräda i mammas backe o jag tror jag ska ta med mig den =) Risken för brytna armar o ben är ju jäkligt stor men jag hoppas att det ska gå bra...
Den som lever får se =P

Nä nu rinner klockan iväg, tandläkaren nästa!

Hojt hojt!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Inte alla väl :-(

2011-02-25 @ 15:34:53
Postat av: Engan

skulle råda dig att bryta samma arm igen isf, det kan ju inte bli värre liksom eller hur? =)

2011-02-25 @ 17:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0