Vilken smäll!!

Herrejissenes vilken smäll det var här för ett tag sen!!
Hela hyreshuset skakade o det vibrerade i hela soffan..
Jag trodde seriöst att Konsum här bakom hade exploderat!
Jag skyndade mig att skriva på fejjan o vips så hade halva Alnö uppdaterat sin status om denna smäll. Skönt att inte vara ensam om att ha hört den i alla fall..

Tydligen så har det varit en explosion i Tunadal, vid sågverket.
Nyfiken som jag är så kastade jag mig i bilen o for dit men man såg inte mycket.. Rök, brandbilar o poliser.
Sitter o uppdaterar ST:s sida nu i hopp om att få veta mer!

Hoppas att ingen har kommit till skada men det känns som att alla inom Tunadals område borde ha fått tinnitus.
Vilken jäkla smäll!!!!!
Fy fasen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0