Tjaba, tjena, hallå


Jomenvisstsåatt =)
Har precis slevat i mig gulaschsoppa med extra potatis i, det är så sjukt gott!! Vette tusan om det blev middag eller kvällsfika. Dagen har varit väldig konstig i matväg. Först frukost o lunch på dagis, sen lunch eller middag med Jennie o nu soppan =) Ioför sig så blev det inte mycket lunch på dagiset eftersom man måste fixa maten till alla barnen o hålla ordning o reda.
Dagens dagispass har gått bättre än gårdagen. Det var lite roligare idag =) Men det är väl för att man inte är helt grön, idag gick man ju på rutin =P

Lyckades ta mig iväg på säsongens sista damträning o man var ju grymmast av alla =P NOT! Hehe fick i alla fall sätta en straff =)

Igår fick jag höra den roligaste kommentaren på länge!!
Mamma, Martin, Jennie o Björn satt o såg på amerikanska Biggest Loser. De fyra sista tävlande skulle springa maraton och typ hela timmeslånga programmet handla om det. Martin (som ALLTID somnar under tv-program) vaknar till i slutet när de gör en tillbakablick på hur det såg ut när de joggade en sträcka första dagen de var med i tävlingen o så går de tillbaka till nuet. Då säger Martin: Mäh hur länge har de sprungit egentligen?
HAHAHA han trodde de hade sprungit bort all vikt under den löprundan =) Hahaha jag dööör!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0