Fotbollsbilder

Nu har jag lovat länge nog att lägga ut bilder, så håll i er! Här kommer de!



Fotbollskväll.  Vi hade diverse tävlingar o det gick väl sådär =P

Hela havet stormar, jag åkte ut på 6:e plats =(

Frågesport om Alnö o laget, jag tror det var fusk =) Anna vann i alla fall. Gammal är äldst!

Mora-nisse, pappkasse-leken. Tjejerna var grymt seriösa, det flög byxor hejvilt!

Mahulda tar av sig för att komma åt bättre.

Här åkte jag ut, asså på golvnivå!! Herregud vad jag hade sträckt mig sen!!!



Lagkväll hos Elin! Det syns väl att vi är ett mongislag =)


Kommentarer
Postat av: emma tha man

naaaaw vilka fina bilder camel-toe! :')

2010-09-23 @ 16:29:00
URL: http://emmabrmn.blogg.se/
Postat av: Anna

Men Milla jag vann ju inte frågetävlingen :( bara hela havet stormar :D

2010-09-23 @ 22:04:53
Postat av: Camilla

Jaha var det så det var =) haha jag hade för mig att du vann nått i alla fall =)

2010-09-23 @ 23:24:57
URL: http://milla83.blogg.se/
Postat av: eeelin

fina bilder! =D måste säga att jag är bra gullig!!... eller vänta.. NÄ! :D haahaaha

2010-09-24 @ 17:12:56
Postat av: sandra

de va faktiskt jag som van fråga saken :D

2010-09-26 @ 22:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0