Kult

Klockan är snart 12... snart midnatt. Jag sitter o funderar på om jag ska gå o lägga mig eller inte.
Facebook verkar ligga nere för nån service, har inte kommit in på typ 2 timmar.. Shit vad tråkigt man kan ha!
Nu märker man verkligen vilken otrolig tid man lägger ner framför datorn.
O igår när det var strömavbrott... Rastlös delux!

Åh vilket tragist liv man har =) Allt handlar om datorn o TV:n lixom.

Igår och i morse lyckades jag pallra mig upp för en morgon(förmiddag)s promenad. Duktigt gjort =)
Idag gick jag lite längre o lite snabbare men det blev nog lite för mycket. Ju längre dagen gick desto krassligare blev jag =( Nu på kvällen har jag haft feber igen, men men.. snart är det väl över för gott med den är förkylningshistorien!

Imorgon kommer Jennie hit o ska "pyssla" om sin sjuka syster =)


Kommentarer
Postat av: Systeryster

Sån där unge kommer du att få :D haha

2010-09-24 @ 10:40:01
Postat av: linda

hahaha simPsons!

2010-09-24 @ 11:09:45
URL: http://mylifeaslinda.blogg.se/
Postat av: lucke

Tjenare, några planer för helgen? :)

2010-09-24 @ 11:42:46
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0