Tjaba

tjena, hallå =)
Kvällen har bjudit på mycket trevligt sällskap! Eva o Lotta har varit här och druckit nått glas vin åsså har vi ätit ost, kex o ostkrokar!
Tanken var från början att vara med Elin o kolla läget på stan, men det blev inte av. Sen tänkte jag höra med några lagkamrater om de ville ta nått glas vin, men typ alla skulle på bio. Då tog jag chansen att fråga Eva o Lotta om de ville komma förbi. Eva o jag pratade om att hitta på något för en vecka sen, så nu passade det ju utmärkt!

Imorgon är det lagfest o det ser jag fram emot! Vi blir ganska många o jag tror verkligen vi behöver umgås lite, förutom på planen.

Nu håller ögonen på att klibba ihop, så det betyder väll att det är dax att natta kudden..

Bjuder på 2 bilder från kvällen =) Kram på er!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0