Strömavbrott

Hela hyreshuset har strömavbrott o jag hör hur tanterna står utanför o ojjar sig över att det är mörkt, å hur ska det gå med disken/tvätten/maten... herregud, jag vill inte bli gammal!!!
Jag är så jäkla glad att jag har haft datorn på laddning så jag har lite batterier kvar i den, annars skulle jag ligga här o självdö =)
Har tänt lite ljus o funderar på att ta mig ett glas vitt, det är ganska mysigt ändå =) (förutom kärringarnas kackel)

Om strömmen kommer tillbaka inom en snar framtid så ska jag lägga in lite bilder tänkte jag.
Det har ju varit både lagfest o andra skojsigheter. Det är bra för mig som har så dåligt minne att knäppa kort på vad jag gör =P

See you l8er aligeeejteer

Kommentarer
Postat av: Jessica

Snart står du där ute o kacklar med dom :-)



2010-09-22 @ 00:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0