Storfrämmande idag

Tjoflöjt på er.
Idag har jag haft halva släkten här =)
Mormor, morfar, Putte, Jennie, mamma o Martin. Hääärligt!!
Jag bakade chokladmuffins o kokade kaffe, sen drog tiden ut så pass länge så att vi svängde ihop lite middag tillsammans oxå. En mycket trevlig dag har det varit!

Det finns muffins kvar om nån är sugen =)

Kvällen har bestått av flickträning o fejsbookande... Det händer inte mycket för mig om dagarna ä.. Hehe, nån som sett det där uttrycket från småstadsliv?
OM ni inte sett småstadsliv så har ni verkligen missat något!!! Gå in på youtube direkt! Hela andra säsongen ligger där o det är så sjukt kul!

Nu sitter jag o ser finalen av So you think you can dance, asså fan vad grym de är.. det är ju sjukt!
De har typ allt som jag inte har, det enda jag kan dansa är ful-dans =) Men det är roligt och underhållande =P



Bästa serien någonsin!!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0