Snåljåpar...

Fasen vad ni är sparsamma med kommentarerna... =( *Gråter som ett litet barn*

I kväll har supermodellerna varit här och fikat med mig! Det har varit en mycket trevlig kväll!
Vi har ätit ost o kex, grönsaker, pecanpaj åsså gick vi o köpte pizza som vi delade på =) En riktig flott-kväll =)
När vi gick till pizzerian så kändes det som vi gick tillbaka i tiden typ 12 år.. På den tiden vi hängde i Wii o va allmänt coola =)
Haha åh vad jag saknar den tiden.. då var det värsta problemet hur man skulle orka göra läxorna... haha vilket skämt, jämfört med dagens problem man brottas med =)
Jag säger bara - ta vara på tiden, ni som fortfarande går i skolan! Det är ren lyx!!

Nu sitter jag o ser på reprisen av Biggest looser Sverige, fan jag hade velat varit med!! Jag skulle krossa =P
Det verkar ju vara värsta veklingarna med ju..

Här är de 3 fjuttiga bilderna jag lyckades knäppa med min fåne ikväll =)

 

Resterande supermodeller blev tyvärr fotade med digitalkameran som jag fortfarande inte har nån sladd till =( Har ni en sån sladd över, så hör av er =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0