Sjukstuga

Tyvärr så blir det inte ett sånt roligt inlägg den här gången heller... =( Fan vad jag suger...
Men jag måste få klaga av mig. Jag har sjukt ont i öronen o halsen är inte bättre!
Jag är helt övertygad om att jag har öroninflammation nu. Jag var till vårdcentralen idag o gjorde halsprov åsså kollade hon i mina öron o det såg lite inflamerat ut men inte så pass att man får penicilin.
Det som är så typiskt är att idag på förmiddagen har jag kännt mig någorlunda pigg, så jag trodde verkligen att jag höll på att bli bättre... Men nu på eftermiddagen o kvällen så är det som att öronen har exploderat!
Jag hör typ ingenting o det känns som jag har vatten i ena örat... Det är värsta locket för båda öronen o det känns hela vägen ner i svaljet. När jag böjer mig ner så dunkar det o gör verkligen SKITONT!
Jag fick utskrivet nått recept på nässpray med kortison o nån hostmedicin som skulle vidga luftrören, får verkligen hoppas att det blir bättre. Har jag så här pass ont i morgon så måste jag fasen gå tillbaka, för det har blivit mycket värre sen jag var där idag... =( Åhhh jag orkar inte!! Ingen röst har jag heller, jag skulle behöva ringa massa samtal, men det går ju inte när jag inte ens kan höras från andra sidan luren...

Var i alla fall o kollade på en lägenhet idag. Jag trodde att det skulle vara min drömlägenhet! På bilderna såg allt tiptopp ut, men det var inte lika fint i verkligheten. Missförstå mig rätt, den var jättefin, men jag hade höga förväntningar med tanke på bilderna jag sett... Jag lämnade mitt intresse i alla fall så vi får väl se vad som händer =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0