Plötsligt händer det...

Toodeloo!
Sitter här i soffan o snorar o svär =)
Kära Jennie är här o håller mig sällskap. Hon sitter o skrattar åt mig för att jag får panikattacker för att det är en geting här... Getingen håller helt seriöst på att anfalla mig hela tiden, jag är rädd för mitt liv!! Snart är det över =) Jag skriker o fejar o om det är nån som går förbi på gatan här nedanför så lär de väl tro att det pågår ett mordförsök här uppe...

Har även fått några mindre raseriutbrott eftersom touchskärmen på fånen la av o jag var tvungen att byta till min gamla telefon.. Sen när jag väl skulle koppla in den till datorn för att få intenet så funkade inte det... AAAAHHHH teknikens under..
Efter mycket om o men (typ 40min senare) så lyckades jag trycka på nån knapp så allt funkade, har ingen aning om hur jag gjorde men nu vågar jag inte koppla bort det =) hihi
Haha hur har man lyckats blivit så beroende av internet??

Jag lyckade även starta om fånen utan att använda skärmen =) Fan vad jag är duktig!!! Jag kanske borde köpa en lott, med tanke på vilken tur jag har idag =)

Imorse var jag o kollade på en lägenhet som Pelle ev ska köpa. Den var fin, men alldeles för liten för min smak. Jag måste nog ha en 2:a eller en jäkligt stooor 1:a.
Glöm inte att hålla era små vackra ögon öppna efter en bostad till mig =) Annars kommer jag o sover på soffan hos just DIG =P

Nä fy fasen, nu måste jag leta rätt på en tidning o mörda den där getingen innan jag får hjärtinfarkt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0