Orättvist!

Dagens match slutade med förlust med 1-0 på ett jäkla offside-mål.. Till och med Heffners ledare beklagade vinsten o sa att det inte var roligt att vinna på ett sådant mål.. Åhhh, mina småtjejer var med värd vinsten, eller i alla fall oavgjort! Det kändes som ett orättvist slutresultat, men så är det tyvärr i sport.. =(
På kvällen spelade div 4 dam mot Heffners o där blev det i alla fall vinst. Jag blev tillfrågad om jag kunde vara med eftersom vi knappt hade nå folk, men det gick ju inte eftersom jag är i stort sett döööende i min förkylning =P
Det är sjukt många som är sjuk nu....

Resten av dagen har jag bara tyckt synd om mig själv för att jag är så jäkla förkyld, o jag känner mig alltid så liten o ensam när jag är sjuk..
Det blev en liten kurerande powernap på 4 timmar mellan 15-19 o sen när jag vaknade åt jag lite mat.
Eftersom det var såååå synd om mig så kände jag att jag var värd lite karra, så strax innan konsum stängde så gick jag o köpte mig lite lösgodis o 2 apelsin-mer. Jag har blivit helt galen i apelsin-mer, det är ju sjukt gott + att jag får för mig att man får i sig lite vitaminer!? =)

 

Är så avundsjuk på Pillan o Jerry som är i Bulgarien nu.. Fy fasen, lite sol o värme hade inte varit helt fel.. Vi har ju haft ganska fint väder här oxå, men det blåser ju hela tiden =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0