Måndag igen

Sitter o ser på Biggest Looser o jag blir så upprörd över att de är så jävla vek! Vafasen trodde de att de skulle på ett spa eller? Alla har ju ont nånstans heeela tiden! De får väl fan bita ihop! De visste ju att det skulle bli jobbigt!!

Jaja, nog med irritation =)
Helgen bjöd på lagfest på lördagen. En trevlig kväll men jag var väl hemma vid midnatt.
Söndagen betydde flickmatch, tyvärr gjorde vi inte nån kanonmatch men vi fick i alla fall med oss en poäng.

Nu är det måndag o jag har inte fått så mycket gjort. Åkte till Pillan o käkade frukost, sen blev det en tripp till lägenheten för att hämta lite papper o kopiera arbetsgivarintyg m.m.
Mamma ringde o tipsade om ett jobb idag så då sökte jag på det, men chansen att få det är väl inte så stor skulle jag tro =)
Det är i alla fall Finnair som söker kvalitetsjägare. Man får resa gratis plus att man får lön. Sen ska man göra någon slags utvärdering av ställena o platserna man är på. I 2 månader är man ute o reser och man ska besöka Europa, Asien o USA. Låter som ett drömjobb =)
Det jobbiga var att hela ansökan och CV skulle vara på engelska!!! Haha det var inte igår man skrev på engelska direkt... Men men inte så stora förhoppningar.. det var endast 4 personer de behövde.

Nu ska jag fortsätta svära åt Biggest Looser.. typ 2,5 kg på en vecka... skandaaaal!!!

Undra om jag ska börja tävla mot dem =) Det kan väl inte vara så svårt =P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Do it cameltoe, do it!

2010-09-13 @ 21:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0