Lite ångest..

Det är jättefint väder o jag tar mig inte ur soffan...
Har suttit här framför datorn o TVn sen jag vaknade. Jag kom på nu att jag inte ens hade ätit nånting..
Ibland har man sånna dagar när man verkligen inte orkar göra någonting.

Jag ska i alla fall göra potatis o köttfärsgratäng idag så det är nog dax att jag går till konsum o handlar. Senare så är det flickträning, det ser jag fram emot!

Har spenderat var o varannan minut framför blocket och hemnet o jag har hittat en jättefin lägenhet i korsta. Helt nyrenoverad, bara att flytta in =) Hehe jag har anmält mig till visning och hoppas att INGEN annan är intresserad!
Sen har jag tagit mig i kragen o mailat flera stycken på blocket. Så förhoppningsvis så kommer jag gå på många visningar framöver.
Det ska bli spännande men ändå lite läskigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0