Körkort till Evy!!

Hej hej hallå dagboken..
Igår var det Lansdkamp o Sverie vann med 2-0, löövly! Vi träffades några från laget o satt o kikade tillsammans o sen blev det manikyrstudio o massa snack, mest om bajs, hahahahha. Det var en riktigt trevlig kväll o vid halv 1 tror jag de sista gick hem.
Grattis till Evy som tog körkortet igår!! Tanken var att vi skulle åka in till stan o åka i driven, men när klockan blev så mycket så orkade vi inte. =)

Snart ska jag iväg o kolla på mina 3 flickor som ska spela match med F96/97, det ska bli spännande!! Nästa vecka ska jag skicka upp 2 nya tjejer o samma veckan därpå.

De senaste dagarna har jag varit väldigt frusen o förmodligen haft för lite kläder på mig när jag varit ute, så imorse vaknade man med världens jäkla halsont... nu börjar näsan droppa hela tiden oxå =(
Bäst att klä sig varmt, o vila så det går över fort! =)
Mina planer för kvällen var att dra in en sväng på avenyn men det orkar jag inte nu...
Istället blir det en lugn hemmakväll för att vila krafterna så jag orkar skrika på flickmatchen imorgon.
10.20 på kuben, det är toppmöte i div 4 flickor =) Välkomna dit o kika på mina små duktiga tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0