God morgon

Har verkligen vänt på dygnet.. går o lägger mig vid 3 på nätterna o sover till 12.. det är inte bra.. Men ikväll så ska jag lägga mig senast 1 och ska kliva upp kl 8!!
Vaknade till vid 10 imorse o tänkte kliva upp, men som vanligt så skulle jag bara ligga o "dra" mig ett tag, o vips så var kl kvart i 12...

Jaja, nu ska jag snart iväg till handrehab för att få nån rätsida på armjäveln min..
Ni som har följt min blogg tidigare vet ju vad som hänt och det kanske kommer som en chock, men jag är fortfarande inte bra i armen.. Det har ju blivit en operation till i maj..
Är det nån som kan förstå hur less jag är på det här nu!!
Usch, klaga, klaga, klaga...

Nä nu ska jag försöka få i mig nån frukost..

Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0