Fotball eey =)

Idag har det varit dammatch, hann se ca 40 min sen bar det av till Äppellunda för att titta på två av mina flickor som spelade match, sen blev det en titt på en lägenhet o nu sitter jag i soffan o ser på VM-kvalet Sverige-Danmark =) Fotboll, fotboll, fotboll =) I love it!

Lägenheten som jag ahr varit o kollat på var väldigt intressant måste jag säga =) Vi får se hur det blir med den!

Nu gjorde Sverige måååååååååååååååååååååål!!

Ikväll är det lagfest på schemat, jihoooo! Fast det blir ganska lugnt för mig eftersom jag ska coacha imorgon.
Hur som helst så kommer det bli riktigt roligt tror jag!

Nu måste jag göra mig iordning.. fasen nu gjorde Danmark mål =(

Over and out..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0