Camilla testar...

....dagisfröken!

Asså cheeeeses!!
Idag har man jobbat 8,5 timmar på dagis med barn som är mellan 3-4 år.
All cred till alla dagisfröknar som jobbar heltid!
Vilket jobb, vilket stoj, vilket hök-öga... Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta för jag är så trött =)
Dagen har gått jättebra o jag kom väldigt bra överens med alla barn, men gud vad orkeslös man är nu.
Det har väl mycket att göra med att man inte har jobbat en hel arbetsdag på huuuur länge som helst.

Nu är man o hälsar på hos pappa o familjen o har fått hemgjord pizza, serverad, nice!!
Imorgon blir det nya tag igen, då blir det dagis mellan 7-15.

Nu väntar heeela kvällen i soffan framför TV:n.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0