Boomshackalack

Dra på trissor, imorgon ska jag jobba på dagis!!
Hur ska nu detta gå =) Vad gör man? Leker, ritar o kladdar?
Det ska bli roligt i alla fall, men lite skrämmande!
Det var ju ett tag sen man jobbade. Börjar kl 7.30. Jag kommer inte ens ihåg sist jag klev upp den tiden. Hahah vilken jäkulsk såskorv man är =D

Oj, nu höll jag nästan på att missa idols uttagning.. Fasen, ibland har man röta =)
Det var tufft ikväll men jag röstar nog på Björn o Alice =)
Kanske man kommer spendera 500kr även denna säsong?

C U 2morrow!

Kommentarer
Postat av: pinglan

Å dagis! Spännande! Hoppas det går bra:)

2010-09-28 @ 22:25:01
URL: http://pinglanm.blogg.se/
Postat av: Jessica

Åh,vad roligt att jobba på dagis. :-)

2010-09-29 @ 15:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0