Biggest Loser

Angående min lilla utmaning med Biggest Loser-gänget så kan jag meddela att jag har tappat 2.33 % av min kroppsvikt den här veckan. Med tanke på att jag har varit sjuk hela veckan så är det jäkligt bra! Jag har inte gjort ett enda träningspass eller nånting ansträngande, sen har jag fuskat rejält med maten.. Har blivit lite "tycka synd om mig själv" snax, o ätit mat ute pga att jag inte har haft ork eller kraft att laga nån mat. Tänk bara hur många procent det kommer bli när jag verkligen skärper mig =)
Ojojoj nu taggade jag igång mig själv här =) Nu måste jag bli frisk FORT!
Emelie (som är långt ifrån min vikt, men ändå närmast) i BL tappade 2.53 % första veckan... *suck*
Tävlingen kommer fortsätta!! =) Jag ska vinna över allihopa!

Kommentarer
Postat av: jessica

Klart du ska vinna över dom. Men bli frisk

nu då!



2010-09-21 @ 01:13:50
Postat av: Daniel

Hejar på dej!!!

2010-09-22 @ 08:59:30
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0