Shopping

Ikväll har syrran o jag varit på birsta o shoppat lite. Det blev 2 jättefina skor o massa viiin =) Hihi jag köpte en flaska som innehåller 1,5 liter, lovley!! Blev även en box Tanja 8,5 det är kärlek det!!

Sen åkte vi till mamma o Martin o såg på Robinson. Jag tycker synd om stackars Erik =(

Jaha mer då? Händer inte så mycket mer.. blev en powernap idag igen, hahaha fasen vad slö jag är =)
Måste börja motionera lite nu.. Har ju inte blivit nån träning över huvudtaget på länge nu. Hjälp mig komma igång =)


Verkar som det blev nå fel nu på när man skulle lägga upp bilder så jag får lägga upp bilder på mina nya skor i nästa inlägg =)

 


Kommentarer
Postat av: pinglan

Igår trodde en kompis mamma att jag var gravid. Snacka om kulmage jag måste ha :P

Jag behöver träna och få lite muskler i kroppen igen, men jag som aldrig har tränat i hela mitt liv vet inte var jag ska börja :P HJÄLP!

2010-10-22 @ 13:24:56
URL: http://pinglanm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0