Tiden räcker inte till..

Jag fattar inte..
Huuur kan jag ha så sjukt mycket att göra hela dagarna?
Under 2,5 år har jag varit sjukskriven pga armjävlen o ändå så har jag alltid haft massor att göra..
Som det har varit nu på slutet så skulle jag inte ha hunnit med nått jobb.
Nu känner jag att jag har fått nog.. jag måste säga nej o inte ta på mig så mycket. Det funkar inte!!

Nästa år blir det ingen damfotboll för min del. Min korsbandsskada hjälper såklart till att ta det beslutet, annars hade det varit riktigt tufft.. Men så är det, ska jag fortsätta spela fotboll så måste jag operera knäet o efter allt mitt tjafs med armen så orkar jag inte opereras nå mer..
Det känns bra att bara fokusera på flickfotbollen =)

Sen så är det mycket mer jag måste ta tag i och strukturera upp. Jag mår dåligt när jag känner att jag inte hinner med mig..
Nu i slutet av oktober ska jag ju äntligen börja arbetsträna oxå =) Det ser jag verkligen fram emot!! Härligt med lite rutiner!

Nä nu ska jag iväg på möte snart. Ska bara mata o rasta hundarna.

Auf Wiedersehen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0