Something, something..

Trodeloo på dig!

Sitter här o ska måla naglarna såhär på kvällskvisten, har lite beslutsångest vilken färg jag ska välja.. Jaja nog om detta intressanta ämne.
Idag har jag stått ute i orkanvindar o kollat på fotboll, fyyy fasen vad kallt det var!!
Fick duscha i 30 minuter för att få tillbaka någolunda värme i kroppen.. Usch vintern är snart här!

Jag vill inte frysa i vinter!!! Värm mig med en kram vettja =)

På kvällskvisten var jag förbi Kattis o kollade på Bonde söker fru.. Asså hallå.. Är det ett skämt?
Hur ser de ut? Hur pratar de? Varför känns det som den pinsammaste säsongen någonsin? Jag fick rysningar för jag skämdes så mycket för deras skull..

Nu sitter jag hemma o skäms framför Kungarna.. herregud, det finns verkligen inget bra att se nu för tiden!
Idol, EMS o Robinson är bra, sen då?

Kommentarer
Postat av: pinglan

Det sägs att det ska bli den kallaste vintern på 1000 år. Fy bullan. Måste köpa mycket fågelmat! Och en tjockare jacka!

2010-10-21 @ 23:08:36
URL: http://pinglanm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0