Småstadsliv!!

Asså jag är kär i alla i småstadsliv!!
Ikväll har jag o Jennie, Martin, Emil o Ove varit på föreställningen.
Jag hade skyhöga förväntningar o blev nästa lite svettig innan det skulle börja.. Tänk om det inte skulle leva upp till mina förväntningar o det skulle bli pannkaka av allt..
Meeeeeeen det blev det inte!! Sjukt kult o roligt! Jag har garvat så jag grät..
Det går inte att med ord beskriva hur bra det var.. man måste ha varit där!!
Åhh jag är så glad så jag vet inte vart jag ska ta vägen =) hihi sjukt bra!!!
Hela publiken ingick även i Stånk-Tommys höppskola =) Fatta.. ALLA stod o hoppade, haha jaaag döööör!!!

Jag bjuder på lite bilder ♥





















Här står hela publiken o höpper











Kommentarer
Postat av: super anonym alkoholist!

inte kul.. helt värdelöst ju, fattar inte det roliga :(

2010-10-25 @ 22:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0