Morgonmys

Mysmorgon hos Tompa =)
Kempe var oxå där o alla barnen såklart. Hihi det kändes som man var på dagiset igen.
Det bjöds på korv med bröd o saft o jag lyckades slänga i mig typ 78 saftglas o 3 korvar... Det var nog inte bra för min biggest loser-utmaning, men men...
Kvällen lär ju inte bjuda på nå bättre mat heller, vi ska ha avslutning på enjoy bowling med flicklaget. Hambugare tror jag vi ska äta, sen efter det så ska vi ledare och föräldrar ner på stan o ta oss nått glas vin =) Trevligt värre!
Gaah jag är så dålig karaktär =) Nån som vill byta?

Annars då? Läget då?
Inga fler planer inför helgen, förutom att jag byter bostad på söndag. Då blir man ljusta-bo en vecka framåt.
Ska vara hundvakt hos pappa under tiden de är i Turket. Åhh myyyshundarna, gud vad vi ska gooosa!!

Oj nu rinner tiden iväg...
Ska göra klart det sista nu inför kvällen.

Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0