Match

Idag har jag varit iväg med mina flickor till Härnösand för att spela en träningsmatch i 11-manna.
Vi hade väldigt lite folk så vi fick låna in 5st från F99, men det syndes inte. Vi hade ett kanonbra passningsspel och tog oss runt på kanterna och i mitten. Motståndarna hängde inte alls med och vi var bättre på varenda position!
Vi vann övertygande med 3-1 och hade full kontroll på matchen.
Herregud vad de har blivit duktiga!!
För vissa var det här första 11-mannamatchen någonsin och vissa har spelat 2-3 st innan. Det kunde man inte tro...
Nästa år ska det verkligen bli roligt att följa laget! Då kommer vi endast spela 11-manna =) Spännande!!
Jag är i alla fall otroligt stolt över tjejerna och jag tycker att ni som läser den här bloggen ska komma och kolla på nån match nästa år =)

Här är några av mina tjejer =) Korten är inte från den här matchen..

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0