Köp en halsduk!

Chaba chena halå=)
Ja, jag minns inte riktigt vad jag skrev i natt när jag kom hem, men det var säkert intressant =P Haha, jag hade i alla fall en riktigt trevlig kväll igår!
Första stoppet blev Dallan o det var sjukt mycket folk där.. Typ inte en enda människa jag kände, men men.. sen drog Degen o jag ner på Bishop o träffaden Lunden o Emmelie. Där träffade jag dock många kända ansikten =) Åhhh det är så roligt att träffa folk!!!
Försökte charma bartendern o bara betala hälften, men det gick inte =( hehe ovanligt =P
Sen när jag kom tillbaka från baren så var det nå svensexa-gäng som stulit min stol så då fick man slå på charmen igen o den här gången funkade det i alla fall =) haha fast jag hade hellre tagit halva betalningen, än en stol =)
Lyckades på nått sätt komma hem med en halsduk från en utav gubbarna... Haha jag säljer den till högstbjudande.. Kom med ett bud!

 

Sen så använde jag mina nya skor igår =) Jag tog dem med klack o fasen vad ovant det var =) Jag har lite ont i hälarna idag, men vill man vara fin....

Slänger in bilderna på skorna som jag lovade..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0