Helgen

Hej hej hallå dagboken.
Idag har jag jobbat =) Lövly! Nu väntar 3 månader på kansliet o det ska bli så otroligt kul!

Jaha vad säger man om helgen som gått då? Roligt roligt roligt!!
Fredagen bjöd på fint sällskap av Evy o Elina. Vi såg på idol o tutade i oss diverse godsaker, sen gick vi på Memento. Det blev en riktigt rolig kväll!
På lördagen så bjöd Kattis på födelsedagsmiddag, alla supermodellerna var samlade! Vi hade jättekul trots kaskadspyor och golvnickar. (Det var bäbisarna Elice o Tuva som stod för det)
Sen bar det iväg till Oscar som jag äls....atar =) Jag var väl där i typ 30 minuter sen gick jag på Memento, haha.
Asså Memento har nästan blivit mitt nya favvo-ställe, fast inget slår ju Aveny! Men det var nån jäkla Erik Nässla-Hasselnöt som var där o det skiter man väl i... Då var det mycket bättre att gå på Memento o se på Jan Johansen ;) Grr han är ju snygg!! -för sin ålder =P



Evy


Elina


Knäckte extra o gick på gatan på lördagen för att ha råd med inträde på kvällen  =P


Tjejmiddagen hos Kattis





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0