Guten morgen!

Shit vad jag har sovit dåligt inatt.. Vet inte varför men jag har jäkligt ont i hela kroppen nu, måste ha sovit som en ostkrok.

Vaknade i alla fall av att bli helt nerslickad i ansiktet av två kissnödiga hundar... hmm de kanske kissade på mig? äh jag vet inte =)
Det blev i alla fall en rask prommis så de fick bajsa o busa. Det är galet kallt när det blåser, fy faen!

Nu sitter vi bara o myser här i soffan =)

Snart blir det Birsta men Jennie, hon behöver en baddräkt. Åh vad jobbigt att gå i affärer... Idag är det en sån dag när man bara vill vara hemma o dö en smula...

Ikväll blir det en tripp till vackra Sörberge oxå =) Katta o jag ska kolla på maskeradkläder till Halloweenfesten.
Nån som har nå förslag på vad man ska klä ut sig till?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0