Ge mig choklad!

Om man ändå hade lite choklad här hemma..
Eftermiddagen har inte varit den bästa. Det har varit en sån där klassisk kväll när inget är bra...
Man är ensammast i världen, ingen tycker om en, man är ful, man är lat, man kan ingenting, vädret är piss, man fryser, man svettas, man är hungrig, man känner sig liten, man har sömnbrist, man har ont, man längtar till helgen som aldrig kommer, man borde ta bort det fula nagellacket som flagnar men man orkar inte för vem bryr sig egentligen?
Ja, typ så är det!
Tror de flesta känner igen sig att man får sånna dagar då o då..
Det jobbiga är att man inte kan göra nått åt det, för egentligen så är det ju inget av det ovannämnda som stämmer (ok, nått stämmer)
Men just när allt känns skit så ser man ju inget bra, fast allt är ju bra =) Haha nu babblar jag till det här så att ingen fattar =P

Jajaja nu känns det bra i alla fall! Ser tokmycket fram emot lördagen när det är maskerad!
Jag är såå nyfiken på vad alla kommer att vara. Jag har ju äntligen lyckats blivit klar med min utstyrsel... Har haft över en månad på mig, men har inte tagit tag i det förrän nu.
Jag hoppas verkligen att ingen kommer ha samma som mig!!

Tror att jag ska öppna ett nytt kapitel i mitt liv, ut med det gamla o in med det nya! Ska försöka göra en ordentlig rensning här hemma på kläder o annat skit man inte behöver. Sen ska jag skaffa nytt, nytt, nytt! Nya färger o former! Det kommer bli toppen!!
Först o främst ska jag ta bort mitt avskavda nagellack, för att jag vet att nån bryr sig =) JAG bryr mig!

Kommentarer
Postat av: Pillan

Jag bryr mig om dig :)

2010-10-29 @ 11:58:16
Postat av: Anna

Jag håller även jag på att kasta ut det gamla. har hållit på och rensat garderoben i en månads tid ;)

Syns på söndag :)

2010-10-29 @ 18:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0