Dam mot herr

Inatt har jag drömt om fotboll.
Avslutningen närmar sig och vi ska ha den tillsammans med herrarna o juniorerna.

I drömmen så skulle vi spela match dam mot herr på ungdomsarenan Äppellunda... hmm vi damer var jäkligt taggade o tänkte att nu jäklar ska de få sig en match!
Tydligen så blev allt i sista minuten.. Vi bytte om ca 20 min innan matchstart o hade bara 10 min på oss att värma upp medans herrarna hade haft 30 min uppvärmning...
Vårt focus från start låg mer på att spana in grabbarna i sin minishorts som de spelade i =)
Efter typ 1 min så gjorde de 1-0 men Petra Å lyckades övertala linjedomaren att det var offside så målet dömdes bort.
Nu skulle vi skärpa oss! Johanna i målet stod och skrek på oss att markera, men vi hängde inte alls med.
Sen så blev det spel mot ett mål och herrarna lyckades vinna med hela 7-0...
Efteråt så blev det lagfest inne på Allstar o då var resultat glömt =)

Haha varför drömmer man om så konstiga saker?
Är det en inre längtan att få se herrarna i minishorts eller är det saknaden av fotbollen som kommer smygande?



Kommentarer
Postat av: Petra Å

Tacka mig för att det inte blev 8-0 ;)

2010-10-09 @ 00:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0