Bizzzzy day

Sådär, nu är den här dagen snart till ända.
Blev väckt imorse av att pappa o familjen var på väg hem... Sista myset med hundarna =/
Sen åkte jag o hälsade på min älskade morfar ett tag.
Katta ringde mig o bjöd in mig på muffinsbak/ätning, det blev grymt goda muffins!! Imorgon ska jag dit och gratta henne för hon fyller år, så då blir det ännu mer muffins =)
Efter det bar det av till pappa igen för att hämta resterande kassar med diverse skit.. Blev även bjuden på middag! Lika gott som vanligt! Vi kollade på lite turkbilder o det var tydligen nära att pappa kom hem med 410 kameler i stället för mina 3 systrar =P Hahaha, turkarna blev käääär!

Systra mii

 

I och med att pappa kom hem så betyder det att jag flyttar tillbaka till lägenheten igen. Känns lite konstigt måste jag säga..

Trodde inte att jag hade så mycket grejer med mig, men det hade jag visst märkte jag när jag skulle packa upp allt...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0