Bio m.m

Hello!
Idag har jag varit på Birsta med Tompa. Jag har shoppat lite grejer inför fotbollsavslutningen på lördag =) Fasen vad roligt vi ska ha!! Jag längtar ihjäl mig!
Tompa lämnade shoppingen lite tidigare än mig så jag passade på att kika in hos Elin några minuter. Då visar det sig att jag hade fler luckor att öppna... (öppnade några i tisdags med) Haha fy fasen vad jag o Elin skrattade.. Herreguud! Jaja, sånt är livet när man byter ut Tanja 8,5 mot nått annat =P

Jag köpte ett knallrosa nagellack oxå som jag bara måste prova nu när jag skrivit klart =) Tror att det kan bli en hit! Just ja.. jag höll ju på att glömma..När jag gick till bilen för att åka hem från Birsta så hade jag blivit inparkerad!! Vilka jävulska idioter det finns!! Måttligt jävla less... Till slut så kommer det en tant o sätter sig i en bil som står längre bort o jag lyckas krångla mig ut därifrån.. Det var nog en jäääkla tur att bilägarna som stod framför o bakom mig inte kom först.. Då har de fått sig en utskällning likt en hårfön i ansiktet!

Igår så svängde jag förbi Pillan o hälsade på henne och min syster som var där. Pillan o Jerry hade köpt nån sån där rullgrej med handtag som man ska stå på knä o luta sig mot o träna mage/rygg. Pillan hade klarat 3 st o hade tydligen träningsvärk av det.. Jag skrattade lite o tänkte, herregud, hur jobbigt kan det vara? Jaja, upp till bevis..
Jag kan säga att det blev platt fall.. fy fasen, det var ju helt omöjligt =) Jag gjorde i alla fall 3 st (med lite vila på golvet emellan) o idag så känner jag hur träningsvärken börjar komma mer o mer.. asså hallå, är det ett skämt eller?? Hhahaha jaag dör... nu är det nog dax att börja träna!!
En sån här var det....

Nog om det =) efter "träningspasset" så kom vi på att vi skulle gå på bio.
Vi kollade lite trailers o kom överrens om Saw i 3D. Jag hade ganska stora förväntningar efter alla effekter från trailern så det var väl därför jag kände mig lite besviken efter filmen var slut =(
Men den är ju helt klart sevärd, sen är det inte ett måste att se den i 3D eftersom det inte var så mycket effekter...



Imorgon är det äntligen dax för mig att byta till vinterdäck. Pelle ska hjälpa mig o vi ska åka till hans gamla jobb där de har billift o grejer =) Kommer gå tokfort att byta däck! Sen kommer jag kunna köra tokfort =P hehe
På kvällen ska jag till älskade mami för att fira henne samt en tidig farsdag. Känner jag min familj rätt så lär det nog bli ett glas vin eller två.. Lovley!

Nä nu har jag fan skrivkramp.. heeeej dåååå =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0