Spöken

Just idag är jag stark, just idag mår jag bra =) Älskar Kentas gamla låt!
Igår däremot så var jag inte så stark.. då höll jag på att kissa på mig o gråta samtidigt..
Det spökar hos en av mina vänner o nu har de lyckats fånga det på webcam!
Asså jag dog några sekunder igår när jag kollade.. fy fan! Jag var sjukt nära tårar av skräck. Har haft obehag i kroppen ända sen jag såg inspelningen!
Pillan var ju sååå himla snäll som kom o hälsade på mig kl 22.30 o visade filmsnutten.. Lätt o sova sen då......................... Pillan fick följa med mig upp på toaletten o borsta tänderna för jag vågade inte själv =)
Sen åkte hon å då skulle jag gå o lägga mig... jag sov med lampan tänd o kläderna på =) (dels för att snabbt kunna rymma om ett spöke kom o dels för att det är så sjukt kallt här)
Jahapp nää men det är kul att man är förstörd för livet nu rå.. KUL!!
Helt seriöst så är jag rädd!
Det blir inte bättre av att jag tyckt mig höra konstiga ljud här i huset innan jag visste allt det här =( Hjälp, jag vill inte sova ensam här!! Rädda mig =)
OBS bilden är inte från filmen! På filmen är det MYCKET värre!!!

Kommentarer
Postat av: Alma

Jag råkade snubbla in på din blogg av en ren slump och jag har läst några av dina inlägg - det märks att du gillar att skriva :)

2011-07-12 @ 23:02:53
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0