something...

Hmm Zumban gick bättre än förväntat men cheeses vad svårt det var att hänga med =) Precis när man fick till steget så bytte de dans, haha herregud... Ni skulle ha sett hur vi såg ut!!
Ikväll så har äntligen flickträningen dragit igång! Jag har verkligen längtat efter alla mina barn =) Framöver kommer vi köra löpning/fys/lek o jag ska vara med o köra tänkte jag.. haha jag kommer dööö =) Jag kan lägga in extra träning för tjejerna att de får bära mig sista kilometern av löpturen =)
Det verkar vara nå fel på redigerarläget på blogg.se... jag trycker enter för att dela upp texten i stycken, men sen när jag publicerar så sitter allt ihop =( Störigt!!
Snart ska jag krypa till kojs o skeda med Turbo. Det är så mysigt!
Bjuder på två bilder från idag.
Väldigt långt hållbarhetsdatum på den här mjölken...
Mys med Turbo

Kommentarer
Postat av: Pelle

Åhh lilla go turbo..

2010-11-29 @ 12:36:41
URL: http://dif.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0