Propp...

Men åååh vad tröttsamt...
Satt o skrev ett inlägg nyss åsså går proppjäveln så allt blir svart.. 3:e proppen som går idag, vad är det för feeeeel?? Jag håller på att bli galen!!
Sen är det så jäkla kallt här så snoret fryser till is tammetusan.. Brrr jag FRYSER!!
Blir ingen utgång eller bus ikväll, bara en lugn kväll framför idol med popcorn o godis =) Å Olle såklart =)
Köpte med mig en bok från Ica, Alla får ligga. Har bara hört positiva ord om den o att den är rolig. Får se om jag hinner läsa nån sida ikväll innan ögonlocken faller igen =)
Har för mig att jag skrev nått mer i inlägget som försvann, men mitt minne är ju så sjukt dåligt så jag kommer inte ihåg vad det var..
Haha en gång så skrev jag en lapp med saker jag skulle komma ihåg som var viktiga, sen la jag lappen på ett "säkert" ställe så jag skulle komma ihåg var jag hade lagt den.... För säkerhets skull så skrev jag en till lapp där det stod var jag hade lagt den viktiga lappen... Det slutade med att jag glömde bort var jag hade lagt båda lapparna.. herregud =) Bra att skriva en kom-i-håg lapp till kom-i-håg lappen...

Kommentarer
Postat av: Bryd'n

Älskar Henrik Fexeus! Har dock bara hans första bok: "Konsten att läsa tankar", men ska köpa de andra tänkte jag :D

2010-11-26 @ 20:11:13
URL: http://brydn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0